بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


شباهت در اختلافات اسطورها!

اینکه علی کریمی با علی پروین یکی از اعضا هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برخورد سردی کرده و اینکه او جادوگر فوتبال ایران بوده و یا هست و ممکن است اختلافات بین این دو اسطوره پرسپولیس درآینده نزدیک باعث ایجاد حاشیه های در این تیم شود،به ما استقلالی ها ربطی ندارد!

اما موضوع فوق را می خواهم مقایسه ی کنم با اختلاف فرهاد مجیدی با امیر قلعه نویی و نوع رفتارهای که  دو طرف در برابر هم انجام دادند.

اینکه امیر قلعه نویی از علی پروین تقلید می کند و الگوی اصلی وی سلطان قرمزهاست در آن شکی نیست.

وقتی فرهاد مجیدی 31 ساله از امارات به استقلال برگشت با برخورد سرد قلعه نویی مواجه شد و ایشان بصورت دربسته به مدیریت استقلال گفتند که به فرهاد نیازی ندارد.اما فتح الله زاده که نمی توانست دست رد بر سینه فرهاد بزند و مجیدی را یک جورائی رد کند از امیر خان خواست که این بازیکن را به دلیل همان سهمی که یک مدیر عامل می تواند در جذب بازیکن داشته باشد،بپذیرد.

 فرهاد در دوران مربیگری امیر قلعه نویی به یک نیمکت نشین محض تبدیل شد وهرازچند گاهی به مدت 15 تا 30 دقیقه ای به بازی گرفته می شد_که البته در بیشتر مواقع در همین دقایق حتی در پستهای غیر تخصصی هم برای استقلال گل می زد __

در زمان مرفاوی هم همین روال در سال اول سرمربیگری وی از مجیدی استفاده می شد و فقط در انتهای فصل حضور موثر مجیدی به دلیل درخشش در همان دقایق کوتاه زیادتر شد .تا اینکه در سال دوم مربیگری مرفاوی تقریبا به بازیکن فیکس استقلال تبدیل شد.اما اختلافاتی که با مرفاوی داشت همچنان بر سر جای خودش بود و حنی در بازی راه آهن که فرهاد در دقیقه 91 گل برتری استقلال را به ثمر رساند به اوج خود رسید.

درزمان مظلومی فرهاد دیگر هیچ گونه اختلافاتی با کادر فنی اش نداشت و حتی فرهاد طی مصاحبه  ای اعلام کرد تا زمانی که مظلومی سرمربی استقلال باشد در خدمت استقلال خواهد بود وگرنه از  بازی فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

خوب تمام این فلاش بکی که از رابطه فرهاد مجیدی با مربیان چند سال اخیر استقلال نوشتم خواستم به این نتیجه برسم که استقلال و پرسپولیس همیشه ماندنی خواهند بود و علی پروین با آن همه مقام و افتخارات(که نیمی از آنها را کریمی ندارد) یا اینکه امیر قلعه نویی ی که در این چند سال اول مربیگریش صاحب قهرمانی های متعددی در فوتبال ایران شده ممکن است روزی در خدمت تیم محبوبش نباشد.علی پروین بعد از اینکه چند بار قول داد دیگر به پرسپولیس بحت هیچ عنوانی برنمی گردد،باز وقتی از وی برای کمک کردن به تیمی که عمرخود را پایش گذاشته بود با وجود اینکه ممکن مورد بی توجهی اسطوره و ستاره فعلی تیم علی کریمی شود،باز دست یا علی داده و به کمک اپرسپولیس آمده است.

ممکن است از نوشته های بالای من چیزی متوجه نشده باشید!البته حق هم به شما می دهم چون وقتی می خواهم رفتار قلعه نویی با الگوی خود مقایسه کنم اصلا هیچ شباهتی بین آنها نمی بینم و خودمم هم نمی دانم چه باید بنویسم.

اگر بگویم غلط کردم که این مطلب را نوشته ام قبول می کنید و دست از سر کچل هومن جعفری نویسنده روزنامه استقلال جوان بر می دارید!؟



نظرات شما عزیزان:

محمد افشار
ساعت14:01---3 مهر 1390
یعنی قلعه نویی گون زیادی خورده بود از مجیدی استفاده نمی کرد و عقاید و کینه های شخصی خود را بر مصلحت تیم ترجیح می داده!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 3 / 7 / 1390برچسب:استقلال جوان-هومن جعفری-امیرقلعه نویی- علی پروین-علی کریمی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com